čtvrtek 25. srpna 2022

Moje minimalistické líčení s přírodní dekorativkou

Dekorativní kosmetika mě baví mnohem méně, než ta pečující, ale přesto se u mě pár produktů najde. Poslední roky toho ale používám úplné minimum a zakládám si hlavně na tom, aby bylo složení opravdu čisté a aby mi byla blízká i filozofie značky. 


Najít kvalitní přírodní dekorativku, která splňuje všechny požadavky, není úplně snadné. Sama jsem hodně dlouho hledala skvělou řasenku nebo korektor a vyzkoušela jsem toho opravdu hodně, než jsem si našla to svoje. Naštěstí mám výhodu v tom, že se líčím opravdu minimálně, takže mi na celý makeup stačí jen čtyři produkty.


Nepoužívám make-up ani CC krém, na běžný den si dávám pouze korektor a tvářenku. 
Korektor značky Mádara je rozhodně nejlepší, jaký jsem kdy měla. Má perfektní konzistenci, odstín přesně pro mě, výborně kryje kruhy pod očima i zarudnutí, neslévá se do vrásek a vydrží celý den.  Navíc má i pečující složení, obsahuje výtažky z pivoňky a borůvek a kyselinu hyaluronovou. 


Jako druhý krok používám paletku Kia Charlotta, která je sice určená na oční make-up, ale já ji využívám jinak. Světlým matným stínem "Enjoy the Journey" lehce zafixuju korektor pod očima, takže mi nahrazuje pudr a růžový matný stín "Perseverance" používám jako tvářenku. Jak můžete vidět na štětci, pigmentace je hodně výrazná, takže stačí jen minimální množství. A takhle je moje líčení většinu dní kompletní.


Pokud se chci nalíčit víc, dalším krokem je řasenka. Tu jsem hledala opravdu dlouho, protože na řasenku mám velké nároky. Je opět od značky Kia Charlotta a má skvělý kartáček, nedrolí se, vydrží celý den, neštípe v očích, dobře se odličuje a hlavně dělá krásné řasy. 
A poslední produkt, který používám, je rtěnka. Záleží na příležitosti, ale většinou nosím růžové nebo korálové odstíny. Tato je od značky Inika, opět naprosto čisté složení, skvělá pigmentace i výdrž. 


Rtěnek mám jenom pár, držím se svých oblíbených odstínů, které mi sluší. Moje nejoblíbenější značka je Zuii, která dělá voňavé, syté rtěnky, které vydrží celý den. Mám od nich nádherný matný rudý odstín "Paris". Od značky Sante mám naopak světle růžovou krémovou, která je vhodná na každý den. Novinkou je pro mě Kia Charlotta. Odstín "Problem solver" je univerzální, růžovohnědý, přesně pro mě. Není to rtěnka, která by na rtech dlouho držela, ale má pečující složení, skvělou pigmentaci a je opět ideální pro každodenní nošení.


A to je z mé makeup rutiny úplně všechno, žádné jiné produkty nevlastním. Zastávám názor, že méně je více a v líčení to rozhodně platí. Raději přiznat nějaký ten pupínek, rozšířenou žilku nebo pigmentovou skvrnku, než mít na obličeji několik vrstev líčidel. Přiznávám, že mi nějakou dobu trvalo, než jsem svůj obličej přijala i s nedostatky, ale teď už mi nevadí být mezi lidmi i bez korektoru. Je to osvobozující pocit. 

Jak to máte vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat