středa 14. prosince 2016

Střípky mých dnů

Letošní podzim mám vyloženě "domácí" náladu. Nejvíc mě baví něco doma tvořit, uklízet, zdobit, třídit, rovnat, vařit, dokonce i umývat nádobí. Každý den vstávám v 6, i když ten den nejdu do práce. Nechci promeškat ani minutu, tak se hned jdu projít ven, pak se nasnídám, vysprchuju a začnu něco dělat. Přesně tento životní rytmus mi vyhovuje. Potřebuju mít určitý režim, který se každý den opakuje. Pak jsem produktivní, mám dobrou náladu a daří se mi dělat vše, co potřebuju. A přesně s tím souvisí dnešní post na téma malých radostí všedních dnů.



  • Velikou radost mi udělal můj nový diář na rok 2017, který jsem si sama sestavila a dotvořila. Obal jsem koupila na Aliexpress a dovnitř jsem si vybrala různé druhy náplní - týdenní plánovač, souhrn měsíce, souhrn týdne, adresář, poznámky. Pak jsem dovnitř nalepila několik obrázků oblíbených věcí a do kapes strčila nálepky. Konečně mám diář, který je podle mých představ.
  • Nedávno sem oslavila narozeniny a dostala jsem moc krásné dárky. Mezi nimi byly i tyto překrásné zlaté náušnice, které jsem dostala od manžela.
  • Začal být zájem o moje přírodní ručně vyráběné balzámy na rty.
  • Po delší době jsem byla opět v Pardubicích a nemohla jsem vynechat návštěvu mé oblíbené rodinné italské restaurace Caffetteria, kde jsem si dala čerstvé těstoviny s pancettou. 
  • Z Pardubic jsem i přivezla horu nádherného starého nádobí vyrobeného v Československu.
  • A konečně jsem se pustila do vánoční výzdoby. Tu nikdy moc nepřeháním. Letos jsem si koupila matný zlatý sprej a nastříkala skleněné nádoby a mám z nich krásné vázy. Dal jsem do nich zlaté větve, zelené nebarvené jmelí a bílé větvičky, které seženete v květinářství.


* * * 

Z dnešních střípků je to všechno a já se těším, až si v komentářích přečtu, co poslední dny potěšilo vás :) Mějte krásné předvánoční dny!

8 komentářů:

  1. krasne fotky! A tie makaronky mnam :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o Lancome, Biodermu a Dermacol, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, můžu se naprosto podepsat pod to, co píšeš na začátku článku.
    Potřebuju režim, stereotyp, ten pak do mých dní a života přináší klid a vyrovnanost. Potřebuju ráno opakovat stejné rituály, dělá mi to radost.
    Pár lidí mi už řeklo, že mám OKP, ale myslím, že dokud tyto věci nepřináší starosti, ale raodosti nikomu do toho nic není :D
    A máš krásnou výzdobu :) Dodatečně vše nej k narozeninám, mě o víkendu taky čekají další "osmáctiny" :D a KRÁSNÉ a POHODOVÉ svátky Tobě i manželovi.
    Pusu, Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš záleží, jaký stavy ti dělají dny, kdy ty stereotypy nemáš :)
      Jinak moc děkuji a tobě taky přeji krásné Vánoce!

      Vymazat
  3. krásne fotky :) tie prírodné balzamy na pery musia byť paráda! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Pokud bys chtěla balzám vyzkoušet, ráda ti pošlu :)

      Vymazat