sobota 12. listopadu 2016

Co mě baví v módě: Podzim 2016

Tento typ článků mě baví snad ze všeho nejvíc, ale přijde mi, že není moc co vymýšlet a že se moje oblíbené věci stále opakují. Podzimní módu mám ráda, protože se člověk víc vyřádí a je víc možností, co si vzít na sebe, než třeba v létě. A oproti zimě to ještě není takový extrém co s týče vrstev oblečení. V dnešním článku jsem vybrala takové věci, které mi letošní podzim dělají největší radost a vystihují mě.

* * *

1. Vlněný kabát
Kabát se objevil ve stejném článku i začátkem loňského roku, protože já mám prostě kabáty ráda. Nejvíc se mi líbí kabáty ve starém stylu a pánském střihu. A letos navíc ujíždím na velbloudí barvě a vlně. Ta totiž z obyčejného kabátu udělá hřejivý kousek oblečení, který je navíc nadčasový a vydrží vám mnoho let. 

zdroj: stylishlybeautiful.com, bedazelive.com, net-a-porter.com, shopstyle.com

2. Jemné zlaté řetízky
Byly doby, kdy jsem hodně nosila výrazné náhrdelníky s barevnými kameny. Ty se mi líbí stále a ráda si je na nějakou příležitost vezmu, ale víc oceňuji spíš jemné řetízky z pravého zlata, které pro mě mají nějaký význam. Může to být třeba dárek od milované osoby nebo vzácný kousek, který jste po někom zdědili. Je hezké nosit i něco, co jste si pořídili na vašem oblíbeném místě. Něco takového se mi mnohem lépe nosí a každé ráno při oblékání mám příjemný pocit.   

zdroj: první tři stargazejewelry.com, wanelo.com

3. Líčení v přírodních tónech
Na rudou rtěnku stále nedám dopustit a považuji ji za symbol ženskosti. Na běžné líčení ale mnohem častěji nosím přírodní barvy, které teď na podzim obličej hezky zahřejí. Bronzer používám denně místo tvářenky a obličej vypadá mnohem lépe. Na rty ráda používám tekuté matné rtěnky, oči jen sjednotím tělovým stínem a na nehtech střídám různé odstíny lesklých tělových laků. Někde jsem četla, že mandlové nehty v tělových odstínech jsou symbolem vkusu a elegance. S tím musím rozhodně souhlasit.  

zdroj: milanicosmetics.com, clawsup.blogspot.com, urbandecay.com, pinterest.com

4. Chlupatá koule na kabelce
Tento trend jsem nikdy nechápala a říkala jsem si, proč někdo hyzdí krásnou drahou kabelku něčím tak ohavným. Jak už to ale u mě bývá, do některých věcí se zblázním až když přestanou být trendy. Nevím, jestli je tahle záležitost stále módní, každopádně jsem se do koulí naprosto zamilovala. Moji krémovou Elegu už zdobí chlupatá kulička v camel barvě a pořád se na ni musím dívat. 

zdroj: frankie-phoenix.com, vivaluxury.blogspot.com, hm.com, fashionnes.com

Následující outfity mě zaujaly, protože nejsou příliš výrazné, jsou v krásných podzimních barvách a zároveň vypadají stylově a pohodlně.

zdroj: thefashioncuisine.com



zdroj: look-a-day.com


zdroj: withlovefromkat.com


zdroj: voguehouse.com


zdroj: lookbookstore.co

A nakonec nesmí chybět můj typický outfit, který jsem vytvořila na Polyvore.com. Snažila jsem se jako vždy vybrat kousky, které mě co nejvíce vystihují a nosím je letošní podzim nejačastěji.  

kabát: Zaful, džíny: Rag&Bone, kabelka: Zac, svetr: Duluth trading, boty: Saint Laurent,
 šála: Travelsmith, rtěnka: NARS, řetízek: Barneys


* * * 

Jak se vám moje volba podzimních outfitů líbí? Co nosíte nejčastěji vy? Mějte se krásně a užívejte si podzim se vším všudy. 

5 komentářů:

  1. Tohle Tě přesně vystihuje a moc Ti tenhle styl sluší !! Moc pěkný článek Leni. Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Kromě "chlapté koule" se ve vkusu naprosto shodneme! :)

    Lifestylebirdie

    OdpovědětVymazat
  3. Tak všechno se mi taky moc líbí a na podzim bych si neváhala obléct vše, co tu máš :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat