čtvrtek 27. října 2016

Střípky mých dnů L

Dnes tu mám malé ohlédnutí za posledními měsíci, které byly ve znamení končícího léta, trochy cestování i slavení. Nedávno jsem vybírala fotky k tisku, abych si je opět zařadila do fotoalba, jako to dělám každý rok na podzim. A hrozně mě bavilo probírat se zpětně celým uplynulým rokem a prohlížet znovu a znovu všechny fotky. A pak, až si fotky vyzvednu, roztřídím je na hromádky a postupně jednu po druhé zařadím do alba a napíšu k nim popisky. Strašně tuhle činnost miluju a vždycky se na ni těším. Stejně tak mě těší psát články o malých všedních radostech, jako je právě tento.


  • Už podruhé jsme se s manželem (a se známými) vydali do Budapešti, kterou máme moc rádi. Obecně se nám líbí jezdit opakovaně na stejná místa, člověk už ví, co může čekat, vyzná se a víc si to užije. Evropské metropole mě baví. V nadcházejících měsících mě čekají i nějaké další, tak už se moc těším.
  • V Brně je nová řecká restaurace Cosmopolis gril, takže je jasné, že jsem ji hned musela jít omrknout. A výsledek? Naprosto skvělá, opravdu řecká restaurace se vším všudy. Řecká obsluha, pravé řecké jídlo, skvělý a příjemný personál, krásné čisté prostředí, řecká hudba. A pokaždé jsme při placení dostali malou pozornost - řecký jogurt s medem, jablka s medem a se skořicí, Ouzo. 
  • Jeden zářijový víkend jsme strávili na Vysočině u manželovy rodiny. Je to už taková tradice, protože se slaví narozeniny a já se tam vždycky moc ráda vracím. 
  • Další z mnoha narozenin, které jsme za poslední dobu slavily, byly mého taťky. Měl krásné jubileum a dostal ode mě hodinky Citizen, o kterých se jednou zmínil, že by je bral. Měl strašnou radost a já ještě větší.
  • Koncem září jsme se s manželem vydali na kykladský ostrov Paros. Nemůžu říct, že by to byla naše nejlepší dovolená (problémy s ubytováním, nekonečně dlouhá cesta atd.), ale rozhodně je Paros nádherný ostrov, kam se jednou chceme vrátit. A co jsme si z letošní dovolené odnesli je to, že pro nás nemá žádný smysl využívat služeb cestovek. Líp jsme poznali jak funguje lodní doprava a jaké jsou možnosti létání na řecké ostrovy, takže pro příště máme jasno.
  • Posledním zážitkem, o kterém se chci zmínit, je úžasná oslava narozenin mé nejlepší kamarádky. Opět s jednalo o kulaté narozeniny, které si zaslouží pořádnou párty. Byla to venkovní akce, grilovalo se, pilo pivo, měli jsme velký bar snad se všemi druhy alkoholu a domácími sirupy, kde si každý mohl sám namíchat co se mu zachtělo. Domácí limonády, buchty, několik druhů slaných jídel, muffiny, saláty, chlebíčky... Kromě dárečku jsem si pro ni připravila i menší překvápko. Vyzdobila jsem jí celý venkovní prostor papírovými dekoracemi, svíčkami, světýlky, střapci, balonky a taky jsem vyrobila girlandy ze spousty jejích osobních fotek. Počasí bylo chladné, ale právě to dodávalo téhle garden party šmrnc a hlavně jsme se všichni mohli zabalit do teplých dek, které jsme připravily pro hosty do proutěného košíku. Celá oslava byla dokonalá a přesně taková jaká má být. Nikdo se nehádal, nikdo nebyl nervózní, všichni se bavili, měli se rádi a užívali si, že jsou spolu. Dlouho mi nebylo takhle dobře a hezky.
* * * 

Jako vždy mě tohle téma pozitivně naladilo a doufám, že vás taky! Pokud chcete, napište mi do komentáře, co hezkého jste zažili vy. Příště se můžete těšit na to, co se mi podařilo splnit z letního úklníčku :) 

3 komentáře:

  1. Krásne fotky, škoda, že nie som z Brna, reštaurácia vyzerá dobre:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  2. Juuuu já Brňačka se hlásím a půjdu poctivě omrknout ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat