sobota 22. října 2016

Nákupní seznam: podzim 2016

Letošní podzim pro mě začal přímo hrozně a to v několika směrech. A depresivní náladu jenom umocňuje to šílené počasí. Mám ráda barevný slunečný podzim, ideální na procházky a ten se zatím nekoná. Asi jako téměř každá ženská si ráda zlepšuju náladu módou. A proto je tu dnes můj podzimní wishlist.


kabát: Mango, paletka: Urban Decay Naked basics, kuchařka: Janina Černá,
hodinky: Tissot PR 100 lady, tričko: Adidas Trefoil


1. Vlněný kabát
Usoudila jsem, že bych si konečně mohla dopřát kvalitní vlněný kabát. Rozhodně by se měl dát stáhnout v pase, měl by být minimálně do půlky stehen, mít velký límec. Barva krémová nebo ještě raději velbloudí. 

2. Matná paletka očních stínů
Těším si, až si jednou konečně pořídím opravdu kvalitní paletku očních stínů, která bude obsahovat jen pár odstínů. Barvy musí být tělové a hlavně matné. Vyhrála u mě paletka od Urban Decay, protože to je podle mě sázka na jistotu. 

3. Cukrfree kuchařka
Konečně je v prodeji a já se nemůžu dočkat, až si ji koupím a uvařím z ní úplně všechny recepty. Kromě toho, že jsou všechny cukrfree, jsou taky bezlepkové. Autorku kuchařky sleduji i na jejím blogu a uvařila nebo upekla jsem už mnoho receptů, které byly super.

4. Hodinky
Už hodně hodně dlouho mám jedny vysněné hodinky, ale stále jsem odolávala, protože strašně ráda nosím staré hodinky, které nosíval děda. Protože ale věčně nejedou, koupě nových nakonec přece bude nevyhnutelná. Co se týká hodinek, uznávám jen několik značek a zastávám názor, že když hodinky, tak kvalitní, dražší a prostě "opravdové". Značka Tissot je rozhodně jednou z nich. 

5. Červené tričko
Adidas Originals už se stalo mou stálicí v šatníku a už od jara mám touhu po tomto klasickém červeném tričku. Červená barva aspoň krásně rozzáří to pochmurné počasí.

* * * 

Co si na podzim koupíte vy? :)

4 komentáře:

  1. Naked paletku bych taky chtěla :) pěkný wishlist a moc pěkný blog!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, těší mě to :) Naked basics je fakt krásná, zatím jsem nenašla jinou, která by se mně tolik líbila :)

      Vymazat
  2. Investice do jednoduchého a kvalitního kabátu se určitě vyplatí stejně jako kvalitní hodinky :) co si však neumím až tak představit na běžné nošení je červené Adidas triko, není to zrovna můj styl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já zase jo, úplně vidím ty kombinace :) Moc děkuji za komentář!

      Vymazat