pondělí 31. října 2016

Co jsem splnila z letního úkolníčku

Dnes je tu opět malý přehled toho, jak se mi dařilo plnit úkoly, které jsem si v uplynulých měsících sama dala. V letním úkolníčku se objevovaly samé příjemné činnosti, takže většinu z nich jsem zvládla. A které to tentokrát byly?

* * *

1. Nafotit balzámy na prodej
Tento úkol jsem bohužel nezvládla, protože mi asi chybí motivace a nechce mi :) Podzimní počasí se ale umoudřilo, tak třeba ještě bude možnost udělat nějaké pěkné fotky venku.

2. Přečíst román
Na dovolenou jsem si s sebou vzala Vysoké jarní nebe od Josefa Knapa, které jsem dostala od kamarádky loni k narozeninám. Knížka mě bavila natolik, že jsem ji přečetla za dva dny a dokonce si z ní vzala ponaučení, což se u oddechových románů tohoto typu moc nestává. Když jsem na dovolené neměla co číst, půjčovala jsem si manželovu knihu - autobiografie Adiny Mandlové, kterou dnes hodlám dočíst.


3. Koupit party ozdoby
O těch jsem psala v minulém článku, byly to ozdoby na zahradní narozeninovou párty a snad se líbily :) Některé jsem koupila na Aliexpress.com a některé jsem vyrobila sama. 


4. Vyzkoušet shellac
Přemýšlela jsem o shellacu hlavně kvůli dovolené, ale nakonec na něj nedošlo. Místo toho jsem ale objevila laky na nehty Flormar z řady Jelly Look, které mi vydrží na nehtech asi 12 dní. Za tuhle dobu jsou ale nehty tak odrostlé, že je stejně musím odlakovat, takže shellac pro mě stejně nemá žádný význam. 



5. Upéct paleo dort
I tento úkol jsem splnila a poprvé vyzkoušela upéct paleo dort taťkovi na oslavu narozenin. Má rád kakaové věci, ale na druhou stranu se vyhýbá sladkému, takže to byla ideální příležitost. Inspirovala jsem se jedním receptem, ale hodně jsem si ho upravila a krém jsem udělala celý podle sebe. Korpus byl hutnější, jak už to při paleo pečení bývá, ale jemný lehký krém to skvěle doplňoval. 


* * * 

To už je pro dnešní článek všechno. Doufám, že máte krásný den. 

4 komentáře:

  1. Nějakou náhodou jsem se dostala na tento blog a jsem za to nesmírně vděčná! Strašně čtivé články, takhle chvilku před zkouškama je to za trest! Jen tak dál. :) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tak krásný komentář, moc si toho vážím :) A hodně štěstí u zkoušek.

      Vymazat
  2. Musim si aj ja napisat taketo ulohy na splnenie, supwr napad 🙂

    OdpovědětVymazat