pondělí 17. října 2016

Co jsem splnila z jarního úkolníčku

Jaro je dávno pryč a bohužel už i léto. Čas hrozně letí, alespoň v poslední době. A to je taky důvod, proč jsem se dostala k sepsání splněných úkolů za jaro až teď, na podzim. 

* * * 

1. Jíst jen domácí pečivo
Pečivo z obchodu už jsem neměla ani nepamatuju a v restauraci si jej dávám jen k tataráku. Doma jím jen moje domácí housky, samozřejmě paleo :) 


2. Dodržovat cvičební plán
Přiznám se, že cvičební plán, o kterém jsem v úkolníčku psala, mě moc dlouho nebavil. Proto jsem zůstala u staré dobré posilovny, která mě stejně vždycky bavila nejvíc. 

zdroj: www.hickies.com

3. Hlídat si krevní tlak
To se mi bohužel moc dobře nedařilo, měřila jsem se jen párkrát, ale vždycky to bylo naštěstí v pořádku. Další věc, co jsem pro svůj tlak dělala, bylo pravidelné pití bylinkového čaje, který tlak snižuje. Stejně ale plánuju jít po delší době na kontrolu. Pro jistotu, protože stresu mám teď až až.

zdroj: www.growingupherbal.com

4. Vyřadit kosmetické přípravky
O vyřazování kosmetiky a věcí obecně, jsem se už trochu rozepsala minule, ale plánuji o tom udělat samostatný článek, protože si myslím, že tahle aktivita stojí za pozornost. Kromě kosmetiky, kterou jsem zmínila minule, jsem přestala používat ještě tyto: krém na nohy (používám kokosák, indulonu nebo si namíchám porci vlastního krému), tělový peeling (používám kávovou sedlinu s různými oleji a bylinkami), ústní vodu (stačí odvar ze šalvěje, hřebíčku, máty) a taky masku na obličej (místo ní smíchám zelený jíl s vodou).


5. Vyzkoušet novou posilovnu
Nakonec jsem se překonala a opravdu šla do jiné posilovny, než na kterou jsem roky zvyklá (pro někoho běžná věc). Využila jsem prvního seznamovacího tréninku zdarma a pak si zaplatila několik dalších. Byla to příjemná změna mít zase po letech trenérku a ujistit se, jestli všechno dělám správně a taky načerpat novou inspiraci na cvičení a pěkně si popovídat. 

zdroj: www.incorefitness.com

A to už jsou úplně všechny úkoly, které jsem si na jaře dala. Mějte se krásně a užívejte si podzim za každého počasí.  

5 komentářů:

  1. Tak to tě obduviju, že tohle všechno dokážeš dodržovat :) Ještě zlepšit hlídání krevního tlaku a budeš úplná super žena! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bohužel nebudu, ale snaha se cení :-D

      Vymazat
  2. Fuuha neviem či by som bola schopná všetko dodržiavať. Aj keď aj ja som si vyhliadla novú posilku a snažím sa pravidelne cvičiť, aby som na ďalšie leto nevyzerala rozkysnuto. :D

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Fuuha neviem či by som bola schopná všetko dodržiavať. Aj keď aj ja som si vyhliadla novú posilku a snažím sa pravidelne cvičiť, aby som na ďalšie leto nevyzerala rozkysnuto. :D

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat