pondělí 5. září 2016

Úkolníček: léto 2016

Jsem tak trochu maniak na psaní úkolníčků, nákupních seznamů a celkově organizaci. Strašně mě baví sepisovat na blog co chci udělat a pak zase sepisovat, co se povedlo a co ne. Z jarního úkolníčku mi zbývá už jen poslední věc a brzy se s vámi podělím o výsledek. Mezi tím přišla řada na úkolníček letní. Všichni okolo pořád mluví o podzimu a o tom, že léto už končí. To moje teda rozhodně ne. Pořád je před námi pár týdnů léta a já si je hodlám užít a určitě při tom nebudu myslet na podzim. Jak to máte vy?

* * *

1. Nafotit balzámy na prodej
Jak už jste na blogu asi postřehly, začala jsem si vyrábět svůj vlastní balzám na rty, protože jsem dlouho nemohla najít takový, který by mi vyhovoval. A protože mám nakoupených docela dost surovin, řekla jsem si, že zkusím i pár kousků prodat. Mám obaly i vytisknuté etikety, takže mi nic nebrání všechno nafotit a pustit se do toho. 

zdroj: thenerdyfarmwife.com

2. Přečíst román
Neskutečně se těším, až za pár týdnů nasednu do letadla na dovolenou a po roce se opět začtu do nějaké pěkné knížky. Protože jsem si loni oblíbila Josefa Knapa a od kamarádky jeho knížky dostala, určitě si vyberu jednu z nich.

zdroj: goodhousekeeping.com

3. Koupit party ozdoby
Když jsme u té kamarádky, tak ta bude brzo slavit krásné kulaté narozeniny a bude dělat garden party, na kterou se strašně těším. A mě napadlo, že bych jí mohla zahradu trochu vyzdobit. 

zdroj: etsy.com

4. Vyzkoušet shellac
Už delší dobu používám podobné odstíny laků na nehty a nebaví mě je střídat. Mám pár svých oblíbenců, které lakuju pořád dokola. Tak mě napadlo, že si pořídím UV lampu a budu lakovat shellac. Před dovolenou je ideální doba vyzkoušet, jak mi bude vyhovovat a jakou má výdrž.

zdroj: pinterest.com

5. Upéct paleo dort
Kromě kamarádky bude mít brzo kulaté narozeniny i můj táta. A protože už všichni v rodině už ví, že jsem paleo, zkusím upéct pořádný paleo dort.

zdroj: pinterest.com

* * * 

Máte na svém úkolníčku něco stejného? Dejte mi vědět do komentářů :) 

4 komentáře:

  1. Prečítať knihu mám v denníčku tiež (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Eleno, osobně doporučuju spíš než shellac, gel lak - slupovací. Já jsem tedy neměla moc chuť pak nějak drasticky sundavat tu vrstvu laku. Slupovací mi vyhovují - ale není to na časté používání, spíš bych doporučila jednou za čas, pro příležitosti, kdy potřebujete mít super lak třeba týden, dva v kuse - jako je právě dovolená :) Krásné dny a dovolenou, Iva
    PS: moc ráda bych Vás oslovila s nabídkou spolupráce, jenže tu nemáte e-mail...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, zkusím si o tomto laku něco zjistit :)

      Vymazat