středa 8. června 2016

Co mě baví v módě: jaro 2016

Jaro už pomalu končí a já se vlastně ani moc netěším na léto, protože krásné počasí si užívám už teď. Přijde mi, že to všechno zase strašně rychle uteklo. Ještě jsem se nevzpamatovala z toho, že začalo krásné jaro a už bude pomalu konec. 
Dnešní post bude čistě módní a i když na tohle téma píšu každé roční období a vždycky mám pocit, že se to u mě stále opakuje, neskutečně mě to baví. Hledat ty správné fotky, přemýšlet nad tím, co mě aktuálně vystihuje a úplně u toho vypnout. Takže co letošní jaro nejraději nosím

* * * 
1. Křížené sukně
Sukně jsou prostě moje a vždycky budou. Letos jsem vůbec poprvé objevila sukně s křížením, které mě strašně baví. Jsou neokoukané, rafinované a dodají outfitu trochu šťávy. Bohužel ale nejsou moc pohodlné a stačí troška neopatrnosti a je vám vidět úplně všechno.

zdroj: aliexpress.com, zefinka.com, aliexpress.com, trashtocouture.com

* * *

2. Cibulákový vzor
Tohle je jeden z mých neoblíbenějších motivů vůbec, takže když jsem na eBay náhodou objevila několik nádherných kousků oblečení, hned jsem je musela mít. 

zdroj: gonchas.com, jassieline.com, lovefad.com, choies.com

* * * 

3. Rudé rty
Po dlouhém období, kdy jsem nosila výhradně tělové a tolik oblíbené "mauve" a "taupe" odstíny rtěnek, se teď nemůžu nabažit klasické rudé. 

zdroj: katelynsaid.com, harpersbazaar.com, stylecasster.com, veramoorecosmetics.com

* * *

4. Boty Converse
Nikdy bych tomu nevěřila, ale už i já mám conversky! Asi před deseti lety jsem je přímo nesnášela a nechápala nikoho, kdo je může nosit. A ještě k tomu k sukni. A teď je sama mám, naprosto je miluju a hádejte co. Nosím je k sukni. Nejlepší boty ever!

zdroj: weheartit.com, pinterest.com, pinterest.com, net-a-porter.com

* * * 

5. Vlnité vlasy
Pořídila jsem si konečně pořádnou kulmu, která mi dělá přesně takové vlny, jaké se mi líbí a které hlavně vydrží i do druhého dne.

zdroj: lindsaymarcella.com, thefashionablyfit.co.uk, nextmanagement.com, theeverygirl.tumblr.com

* * * 

zdroj: polyvore.com

Co teď nejraději nosíte? Jste spíš na eleganci nebo rády kombinujete tenisky a sukně? 

3 komentáře:

  1. Tenisky k sukni u mě zvítězily už před pár lety. Při své profesi - učitelka v mateřské škole byly podpatky značně nepraktické. A teď ke kočáru... No myslela jsem si, že občas budu za kočku a vytáhnu i nějaké ty víc šik boty, ale po pravdě, jsem na to líná. Takže u mě vedou momentálně kraťasy a sukně s teniskama a hore něco, co se případně dobře svléká a vyhrnuje, protože to nebohý dítě má v těch vedrech věčně žízeň. Pro dokonalý outfit je to značně omezující, takže momentálně pohodlí nad krásu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohodlnost je v tomto životním období přednější, to je jasný :)

      Vymazat
  2. Tie sukne sa mi tiež páčia a červené pery nosím takmer neustále.
    Bianka

    OdpovědětVymazat