sobota 9. dubna 2016

Úkolníček: jaro 2016

Když jsem posledně psala úkolníček na zimu, docela mě to chytlo a motivovalo úkoly plnit, abych se s nimi pak mohla pochlubit na blogu. Článek o tom, co se mi z posledního seznamu podařilo splnit, očekávejte brzy. Rozhodně budu v těchto typech postů pokračovat, takže tady je další díl. Můj jarní úkolníček.

* * * 

1. Jíst jen domácí pečivo
Pravdou je, že miluju čerstvý chleba a i když se snažím už léta lepku vyhýbat co to jde, dobré zákusky a chleba jsou mojí slabinou. Poslední dobou zkouším různé recepty na domácí chleba a ten poslední se mi docela povedl. Pečiva obecně moc nesním, zaměřuju se spíš na jiný typ jídel, ale když už budu pečivo jíst, sáhnu po tom domácím. 

zdroj: www.kitchenette.cz

2. Dodržovat cvičební plán
V minulém úkolníčku bylo, že si na každý týden vytvořím cvičební plán. Já jsem šla ale víc do hloubky a konečně se odhodlala udělat pořádný krok k vysněnému zadku a nechala si vytvořit měsíční cvičební plán od jedné nádherné ženské, jejíž tělo obdivuju a je pro mě obrovskou motivací. Jakmile celý plán odcvičím, upravím si ho podle toho, které cviky mě nejvíc baví a budu v něm dál pokračovat.

zdroj: www.pinterest.com

3. Hlídat si krevní tlak
Mívala jsem velké problémy s krevním tlakem a jednu dobu jsem na něj užívala i léky. Jednou za čas si tlak změřím, ale bohužel mi hodně zachutnala káva, kterou už piju skoro dennně. A protože vysoký tlak je závažný a nebezpečný problém, pojmu duben jako takový můj měsíc proti vysokému krevnímu tlaku. Každé ráno a večer budu pít bylinkový čaj Alvisan, který obsahuje přesně takové byliny, které na snižování tlaku pomáhají a budu si ho denně měřit a zapisovat, abych věděla, jak na tom jsem. Alkohol jsem dávno omezila, takže u toho zůstanu. Taky teď mám mnohem více pohybu, takže očekávám dobré výsledky.

zdroj: www.askannamoseley.com

4. Vyřadit kosmetické přípravky
O zázračném kokosovém oleji už všichni víme. Já jsem ho začala používat po holení, na odličování i na nehtovou kůžičku. Tím pádem jsem ze své kosmetické výbavy mohla úplně vyřadit zmíněné výrobky. Každé ráno se umývám přírodním mýdlem, které používám i na ruce, takže u mě vůbec nenajdete sprchový gel. Asi už víte, že jsem na zbavování se věcí trošku úchylná, takže je jasné, že tímhle jsem neskončila. 

zdroj: www.huffingtonpost.com

5. Vyzkoušet novou posilovnu
Strašně ráda bych si chtěla zajít do posilovny, kterou mám přímo před domem. Pořád se ale nemůžu odhodlat, protože jsem zvyklá na svou starou, kam chodím už roky a nechce se mi zkoušet nic nového. Takže tohle bude výzva. 

zdroj: www.viceroyhotelsandresorts.com

To je pro dnešek vše a já se jdu vrhnout na pečení chleba a výrobu domácího balzámu na rty. Mějte krásný víkend.

2 komentáře:

  1. i do use coconut oil. it's so useful. from the hair to toes. such an amazing product!

    http://notjessfashion.com/ted-baker/

    OdpovědětVymazat