neděle 6. prosince 2015

Moje láska Chanel Coco Mademoiselle

"Není ošklivých žen, ale pouze špatně nalíčených a oblečených." Citát Coco Chanel, která zásadně změnila módu 20. století. Přestože se narodila do prostředí, které se luxusu ani nepřibližovalo, vzniklo díky ní mnoho luxusních parfémů. Mezi ně patří i Coco Mademoiselle.
O této překrásné vůni jsem se na blogu zmiňovala už několikrát, protože mi prostě nedá spát. Je to ta nejkrásnější vůně, kterou jsem kdy cítila a taky jediná, která splňuje všechny moje požadavky. Má nádherný flakon, historii, je něžná, ale silná, luxusní, neopakovatelná. Zamilovala jsem se do ní před dvanácti letech v Paříži a od včerejška mám tu čest ji mít doma a rovnou v balení 100 ml. Jsem šťastná :)


Vůně je orientální a přestože jsem vždy tíhla spíš ke květinovým a ovocným, tahle pro mě nemá konkurenci. Na první přičichnutí nejvýrazněji cítím růži a vanilku, kterou vyvažují citrusy, jasmín a bergamot. Všechny tyto vůně mám moc ráda ať už v jídle nebo kosmetice. 

Flakon je přenádherný, klasický, na nic si nehraje, přesto je podle mě jeden z nepovedenějších na trhu. Decentní víčko z mléčného skla s bílým detailem dává flakonu luxusní vzhled. Nápis je prostý, ve zlatém rámečku. Nic přehnaného, pouze jednoduchost a vkus. 

Síla a výdrž parfému je opravdu veliká. Včera jsem se jednou stříkla na pomezí krku a vlasů a ještě dnes vůni cítím. Když se navoním, mám pocit, že na sobě už nic jiného nepotřebuju. Beru ji jako luxusní doplněk, se kterým se cítím sebevědomá, dospělá, výjimečná. Vyvolává ve mně nepopsatelné pocity, vzpomínky na Paříž, na rodinu a na mládí.

zdroj: www.tumblr.com

Používáte něco od Chanelu? Jaké produkty máte nejraději? 

2 komentáře:

  1. Přesně tyhle pocity, co popisuješ já mám u vůně Mugglera Angel, škoda, že skoro nikomu nevoní jen mě :D. Mademoiselle jsem měla doma kdysi 5ml vzorek a je to nádherná vůně, kterou jsem požívala opravdu výjimečně :) Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Angela zkoušela kdysi dávno a taky mi nevoněl :) Schválně ho vyzkouším.

      Vymazat