čtvrtek 27. srpna 2015

Astor Perfect Stay

Za poslední roky jsem vyzkoušela několik super make-upů, které mi moc vyhovovaly, splňovaly moje požadavky a dokonce jsem o nich napsala i na blog. Každý z nich mně ale časem přestal z nějakého důvodu vyhovovat. Až teď jsem našla moje číslo jedna mezi make-upy a tím je Astor Perfect Stay 24h. Mám už několikátou lahvičku, takže je důkladně vyzkoušený. A kromě make-upu mi z této řady moc vyhovuje i korektor a pudr.


Make-up
"Make-up 24H Perfect Stay + podkladová báze “Perfect Skin” v jednom od Astor pro okamžité, perfektní nalíčení, které vydrží až 24 hodin. Tato revoluční řada, která je tvořena 24 hodinovým make-upem s podkladovou bází “Perfect Skin” v jednom, je odolná vůči otěru a pyšní se také vlastnostmi podkladové báze."

Mám odstín 200 nude, který mi krásně sedí, což bývá často problém. Konzistence není moc řídká, ani moc hustá. Rozetřu ho mezi prsty a nanesu na obličej jako krém. Poté ho zapracuju do pokožky pomocí štětce. Nevypadá na obličeji jako maska, ale krásně splyne s pletí. Má SPF 20, což je skvělé, ale jeho největší plus je pro mě to, že vydrží skutečně celý den a je dost krycí. 



Korektor
"Jeho exkluzivní složení s podkladovou bází dokonale připraví pleť na dlouhotrvající nošení."

Hned po make-upu nanáším na obličej korektor a to hlavně pod oči, do vnitřního koutku oka a na všechny pupínky a nedokonalosti. Tento je v odstínu sand. Jde snadno zapracovat pomocí prstu a okolí očí hezky prozáří. Krycí schopnost je super.



Pudr
"Perfect Stay 24H make-up a pudr v 1 je super-univerzální, snadno použitelný pudr a make-up v jednom. Aplikace může být mokrá nebo suchá pro dokonalé pokrytí make-upu a bezchybné zakončení pudru."

Stejně jako make-up mám tento pudr v odstínu 200 nude. Je na obličeji moc příjemný a dělá krásný sametový efekt. Není prášivý a skvěle kryje pupínky. Díky pudru zůstane meke-up i korektor celý den na svém místě, takže je pro mě naprostou nezbytností.

* * * 

To už je z dnešního kosmetického článku vše. Užijte si zbytek dne a napište mi, jaký make-up je váš nejoblíbenější :)

4 komentáře:

  1. Miluju hlavně ten konektor mám už asi čtvrté balení :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen je škoda, že je tak málo odstínů. Na léto by se hodil trochu tmavší :)

      Vymazat
  2. Mám ráda tuto kosmetiku, makeup moc nepoužívám, ale již jsem jsem tento měla a byl skvělý :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidím, taky bych chtěla mít takovou pleť, abych nemusela používat make-up :)

      Vymazat