pondělí 20. července 2015

Střípky mých dnů XLIII

Dnešní mix fotek, které vyjadřují moje malá potěšení, bude výhradně dovolenkový a letní. Jak jinak, když je léto jako blázen. 
Rozhodla jsem se, že budu názvy svých příspěvků psát česky. A líbí se mi to mnohem víc. To jen tak na okraj :) a teď už rovnou na věc. 


  • Koncem června jsme s manželem a tchánem vyrazili na prodloužený víkend na ostrov Krk v Chorvatsku. Jezdíme tam každý rok ve stejnou dobu, do stejného městečka a dokonce i do stejného apartmánu. Jen pokaždé s někým jiným. 
  • Letos jsem to s výzdobou balkonu nijak nepřeháněla, zasadila jsem pouze muškáty jako každý rok a k tomu několik druhů bylinek. Z květin jenom levanduli a kopretiny. Úplně to stačí a balkon je útulný. Díky úmorným vedrům se na něm ale nedá trávit moc času a to ani večer, takže se raději chodíme ochlazovat na ledové pivo někam na zahrádku. 
  • Pořídila jsem si konečně pilotky. Sháněla sem je od loňska a žádné mi neseděly. Tento typ brýlí prostě není pro můj obličej. Sehnala jsem až letos a rovnou dvoje. Sice mi opravdu moc nesluší, ale neřeším to.
  • Jeden z posledních horkých víkendů jsme strávili u známých ve Strážnici. Celý den jsme byli v bazénu a pili poctivé víno dělané s láskou. Krása. 
  • Na letní návštěvy restaurací a barů jsem si koupila nové sandálky na jehlovém podpatku. Chodila jsem kolem nich dlouho, až jsem je nakonec ulovila ve slevě. Díky širokému pásu přes kotník jsou pohodlné a noha v nich hezky drží.
  • I já jsem podlehla výbornému marketingu nápoje Aperol a jednu lahev jsem si pořídila. S kamarádkou jsme si o víkendu párkrát namíchaly Aperol Spritz, ale vůbec nás nenadchnul. Uložila jsem jej tedy do baru a třeba ho jednou za čas zase vytáhnu. Bohužel mě ale dost leze na nervy, jak je teď všude vidět a všichni vám ho vnucují. 

Tím dnešní střípky končí a příště se můžete těšit na osvěžující letní salát s mangem, který jsme s kamarádkou o víkendu dělaly ke grilování.

Mějte se krásně!

4 komentáře: