pátek 22. května 2015

Spring wedding hair&make-up

Svatba kamarádky, o které jsem nedávno psala, je už zítra. Do poslední chvíle jsem si nebyla moc jistá účesem ani líčením. Půjdu totiž v růžových šatech a růžovou barvu v šatníku snad ani nemám, takže na ni nejsem zvyklá a popravdě se v ní moc dobře necítím. Svatba bude v růžových a mint barvách, takže jsem drobné detaily outfitu sladila i do té mentolové. Požadavek nevěsty to nebyl, ale sama jsem si říkala, že to zkusím. A popravdě? Připadám si jako bon-bon :) Takže vlnité vlasy ani růžová rtěnka (což bych normálně zvolila), rozhodně nepřipadá v úvahu. Nakonec jsem se tedy rozhodla, že vlasy nechám rovné a líčení bude v tělových tónech. 

Vlasům dodám objem pomocí velkých natáček, ale nechám je rovné. Aby vynikly výrazné náušnice, dám si vlasy za uši. Sepnu je na temeni hlavy sponkami.


Na oči použiju hnědou linku, světlé růžovohnědé stíny a černou řasenku. Vnitřní koutek projasním světlým stínem.


Rty nejprve ošetřím peelingem a natřu balzámem. Použiju nejprve tužku, kterou rty nejen orámuju, ale nanesu ji na celou plochu rtů. Rtěnka bude v tmavším nude odstínu a dvakrát ji obtisknu do kapesníku a znovu nanesu, aby dlouho vydržela.

zdroj všech obrázků: www.pinterest.com

Tvářenku tentokrát vynechám, růžová už budu dost. Na lícní kosti nanesu pouze rozjasňovač. 

* * * 

Krásný víkend všem :)

2 komentáře: