pátek 29. května 2015

Little pieces of my days XLII

Konečně se udělalo zase hezky a snad to konečně vydrží. Nemám ráda zataženo, nedělá mi to dobře. Víkend hodláme strávit v Pardubicích u manželovy rodiny. Dnes je navíc Noc kostelů, takže se těšíme. Chodíme každý rok. Dnes se mi moc vykecávat nechce, takže jen stručné shrnutí posledních týdnů.


  • Koupila jsem si krásné sandálky na léto. Ty bílé asi budu nosit skoro pořád, strašně se mi líbí. 
  • Byli jsme na výstavě vín, kde byla super zábava. Už se těším na příští rok. 
  • Oblíbili jsme si (hlavně manžel) k snídani rýžové kaše s ovocem, ořechy, medem... Prostě se vším možným. O kaších chystám článek, bude brzo.
  • Ještě než se zkazilo počasí, stačila jsem zahájit balkonovou sezonu, vysázet pár kytek a dali jsme si i letošní první balkónové kafe.
  • S dědečkem stále chodíme do lesa, miluju to. Strašně si odpočinu a baví mě naše rozhovory.
  • Poprvé v životě jsem byla na rozlučce se svobodou. Vdala se mi kamarádka, ale o tom až příště. 

To je pro dnešek všechno, mějte si krásně a hlavně si pořádně užijte víkend!

2 komentáře: