čtvrtek 9. dubna 2015

Quotes III

A zase ty citáty. Moje oblíbená činnost a moje zlepšovače nálady :) Když nemám na nic náladu, něčeho se bojím, v něčem si nevěřím nebo mě něco štve, tohle mi vždycky pomůže. Člověk spoustu věcí ví, má už nějaké ty zkušenosti a něco málo už třeba zažil, ale v některých situacích si prostě potřebuje zopakovat, jak to všechno vlastně je. Co by měl dělat, aby žil líp, že všechno v životě není vždycky snadné, ale že tak to prostě je.

zdroj: www.pinterest.com

Smích a humor mají neuvěřitelnou moc. Nehodí se vždycky, ale jsou situace, které se dají se smíchem zvládnout mnohem snadněji. Není na škodu občas něco odlehčit, nebrat všechno smrtelně vážně nebo se zasmát i když se vám smát nechce. Často si představím situaci, která podle mě bude hrozná, nepříjemná, nezvladatelná. A pak si představím, jak snadné by to bylo, kdyby se tato situace dala zvládnout s humorem. Smích totiž strašně uvolňuje a odbourává zábrany, nervozitu prostě všechno. Podle mě je to neuvěřitelná emoce.

zdroj: www.pinterest.com

Když prožívám něco stresově náročného, co mě nutí dělat věci, které dělat nechci a třeba ani neumím, hodně mi pomáhá si uvědomit, že právě díky tomu budu víc zocelená. Vlastně všechno, v čem jsem dobrá a co mi jde, je jen díky tomu, že jsem byla hozená do vody a řešila situace tak, jak přišly. Jsou chvíle, kdy prostě musíte i když nechcete. Chce se vám brečet a myslíte si že to nezvládnete, ale v budoucnu si na tyhle situace vzpomenete a víte, že je zvládáte proto, že to tehdy bylo hodně náročné.

zdroj: www.pinterest.com

To nejsilnější, co v nás lidé vyvolávají a co my vyvoláváme v nich, jsou pocity. Já osobně budu mít už vždycky s některými lidmi spojené to, že někdy byli zlí. S jinými se mi zase samy vybavují pocity štěstí a radosti, protože mi s nimi bylo vždycky dobře. Takových pocitů je spousta a vryjí se do paměti i když nechceme. Proto si myslím, že bysme měli vždycky přemýšlet nad tím, jak se k našim blízkým chováme.

zdroj: www.pinterest.com

Smysl života tady určitě nechci rozebírat, ale tento citát hezky poukazuje na to, jaký je rozdíl v bezcílném proplouvání životem (přežíváním) a žitím naplno, kdy člověk chápe, proč tu je. Ať si to každý přebere po svém.

zdroj: www.pinterest.com

Není na škodu položit si tuhle otázku v situaci, kdy máte z něčeho velký strach, který vás paralyzuje a vy nevíte jak se ho zbavit, jak se chovat. Je to podobné, jako když se snažíte poradit samy sobě a představujete si při tom, že se jedná o někoho cizího. Prostě jen objektivní názor bez emocí.

zdroj: www.pinterest.com

Představily jste si někdy, co asi musí se zdravím člověka dělat dlouhodobý stres, špatná nálada, neustálý smutek, negativismus a nervozita? Já dost často. Bohužel se stačí podívat okolo sebe, jak se lidé ničí. Myslím, že to mluví za všechno. Takže i když třeba nejste zrovna nejšťastnější, zkuste se rozhodnout, že šťastní budete minimálně pro to, že je to dobré pro vaše zdraví. Např. o vysokém tlaku z neustálé nervozity bych mohla vyprávět :)

* * *

Ať už zrovna prožíváte cokoli, přeji vám krásný týden!

1 komentář: