čtvrtek 5. března 2015

Spring resolutions

Jaro je pro mě vždycky něco jako nový začátek. Jsem plná energie, optimismu a plánů. Stejně tak, jako si dávám začátkem roku předsevzetí, dělám to i na jaře. Ne úplně záměrně, jde to prostě tak nějak samo. Nejsou to přímo předsevzetí, ale spíš takové malé plány, jejichž plánování mi dělá radost a mám se na co těšit. Pořád se totiž potřebuju na něco těšit. 
Dnešní post tedy bude o mých jarních plánech

zdroj: www.pinterest.com

Detox 
První a nedůležitější bod je březnový detox. Možná si pamatujete, jak jsem s ním bojovala loni. Tentokrát obsahuje jen pár hlavních bodů, které chci plnit (a také plním, protože březen už je). 
  • jídlo: málo sladkého a tučného, nic hotového, žádná umělá dochucovadla, skoro žádná bílá mouka, hodně zeleniny, ovoce, smoothie, více ryb 
  • pití: žádné sirupy ani káva, naopak často freshe, zelený a bylinkový čaj, čistá voda bez bublin
  • cvičení: úterý posilovna, čtvrtek jóga, pátek krátké domácí cvičení dřepy&biceps&břicho, neděle delší domácí cvičení na celé tělo
Takhle nějak si to představuju a celkem dodržuju celý rok, ale právě březen chci zaměřit hlavně na více cvičení a striktní zákaz kávy a také všeho hnusného a nekvalitního. 


Čtení 
Na to, abych četla jednu knihu za druhou teď bohužel nemám čas, tenhle luxus si dopřeju zase až na dovolné. Ale dala jsem si předsevzetí, že do konce roku přečtu celou bibli. A protože mám dost skluz, dala jsem si za úkol číst častěji.


Procházky v lese
Jak jsem psala nedávno, s dědou chodím pravidelně. Ale na jaře a v létě to bude mnohem lepší a krásnější, takže už se nemůžu dočkat!


Balkon
Tak na ten se těším ze všeho nejvíc. Na spoustu kytek, teplé večery a povídání. Okolí našeho paneláku je sice víc a víc nesnesitelné, ale balkon kvůli tomu neoželím.


Těšíte se na jaro? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat