úterý 3. února 2015

Winter outfit inspiration 2015

Říkala jsem si, že nemá cenu tuto zimu psát článek o tom, co mě zrovna v módě baví, protože to přece bude to stejné jako každou jinou zimu. Bodycon sukně, tmavé nehty, výrazné náhrdelníky s kameny... Ale přece jen je to tentokrát trochu jinak. Sukně poslední dobou moc nenosím a překvapivě jsem si oblíbila slimky. Džíny sice normálně nesnáším, ale poslední dobou mě nějak začaly bavit (ale vím, že je to jen chvilkové). Tmavé nehty jsem neměla už dlouho (to kvůli tomu, že je teď mívám hodně dlouhé a na těch se mi mnohem víc líbí světlé barvy), ale výrazné náhrdelníky mě pořád drží. Ale o těch to dneska nebude.

* * *

Kabáty k zimě samozřejmě patří. Letos jsem si pořídila jeden nový, světle šedý s kožíškem a dřevěnými knoflíky. A od té doby pořád po nějakých kabátech pokukuju. 

zdroj: www.pinterest.com 

Nehty ve tvaru mandlí jsem si zamilovala. Můj manžel je ale nesnáší (a není jediný), tak jsem se na chvíli vrátila ke krátkým rovným, ale brzo jsem zjistila, že mandle jsou prostě moje a chci je mít za každou cenu. A nejlíp se cítím se světloučkými laky. Posledně jsem sice měla tyhle neonky, ale to byl spíš úlet a poslední dny už jsem se těšila, až je odlakuju. 

zdroj: www.pinterest.com 

Vždycky jsem byla svetříkový typ a můj typický outfit byl, je a bude sukně do pasu, zastrčené tričko a rozepnutý svetřík. Letos v zimě jsem ale zjistila, že se cítím strašně dobře v mikinách. Mám zatím jenom dvě obyčejné bavlněné jednobarevné mikiny. Typicky sportovního střihu. Nosím je k úzkým džínám a vždy je doplním výrazným a pokud možno barevným náhrdelníkem. Baví mě ten kontrast sportovní mikiny a elegantního zbytku a hlavně se v nich cítím strašně pohodlně. Teď mám dny, kdy bych nejraději nenosila nic jiného.

zdroj: www.pinterest.com 

Košile a halenky s dlouhým rukávem teď nosím taky hodně často. Sice ne na běžné nošení do práce, ale spíš na oslavy nebo na večer. Ideálně v bílé, šedé nebo krémové barvě.

zdroj: www.pinterest.com 

A nakonec jako vždy nějaké outfity...

zdroj: www.withlovefromkat.com

a taky jeden můj typický :)

zdroj: www.polyvore.com

Co nosíte v zimě nejraději? 

Žádné komentáře:

Okomentovat