středa 18. února 2015

Bourjois Paris

Kosmetika Bourjois se mi hrozně líbila už když jsem byla malá a viděla jsem ji u mamky. Měla možná jen pár věcí, které se u nás zřejmě ani nedaly koupit. Ale už tehdy jsem si říkala, že až budu velká, taky si ji pořídím. Velká už jsem a navíc dávám přednost věcem, které mají historii, což Bourjois založená v roce 1863 rozhodně splňuje. Pořídila jsem si hned dva výrobky, o kterých bych vám dnes chtěla napsat.   


Řasenka Volume Glamour
"Exkluzivní řasenka Bourjois Volume Glamour vám zajistí během chvilky dokonalý objem a zahuštění vašich řas! Řasenka obsahuje parafínový vosk pro zesílení řas, včelí vosk a vosk palmových listů pro odolnost řas, rýžový vosk pro zvláčnění a polymery a vitamín B5 pro obnovu a růst řas. Díky řasence Bourjois Volume Glamour dodáte vaši řasám maximální objem, který prohloubí a zintenzivní váš pohled! Zažijte pocit dokonale nalíčených řas a dodejte vašim očím jiskru s jedinečnou řasenkou Volume Glamour od Bourjois!"

Slyšela jsem na ni samou chválu a její popis mě taky oslovil. Při prvním použití se mi ale vůbec nezdála a chtěla jsem se jí zbavit, ale nakonec jsem jí dala ještě šanci a udělala jsem dobře. Rozhodně nedělá dechberoucí objem, ale už po dvou vrstvách je dost výrazná. Nejlepší ale je, že vydrží opravdu celý cen a nedrolí se.

* * *

Tvářenka Fard Pastel Joues
"Luxusní tvářenka Bourjois Fard Pastel Joues s hedvábnou a jemnou texturou dodá vaší pleti přirozenou barvu a zdravý vzhled.  Zvýrazní rysy obličeje, zdůrazní lícní kosti a oživí váš make-up. Její strukturu tvoří mikrogranule pudru obalené barvícím pigmentem, které zajistí dlouhotrvající efekt a perfektní rozetření. Tvářenka Fard Pastel Joues vytváří jemný perleťový nádech a umožňuje snadnou aplikaci pomocí kosmetického štětečku. Hypoalergenní. Neobsahuje parabeny."

Tady nemám co vytknout. Mám odstín Rose de Jaspe, který je dost výrazný a stačí použít jen trošku. Určitě mi vydrží pár let. Navíc vůbec nepráší a to nepoužívám žádné kvalitní štětce.


Oba tyto výrobky krásně voní a cítím je ze sebe i přes den. Je na nich prostě vidět kvalita a to i zvenku. Obaly vypadají překrásně a určitě se hned nerozpadnou jako to bývá u levné kosmetiky. Tvářenka má dokonce magnet a při zavírání krásně klapne. I tato drobnost jí přidává na kráse.


Pro mě osobně je kosmetika Bourjois symbolem luxusu a navíc je cenově dostupná. Tvářenkou a řasenkou tedy určitě nekončím.

Co vy? Máte zkušenost? 

2 komentáře:

  1. tvářenku bourjois používá už pár let a je to moje stálice!:) Shrew

    OdpovědětVymazat