neděle 21. prosince 2014

Year 2014

Loni touhle dobou jsem na blog přidala článek o tom, jaký byl téměř uplynulý rok 2013. A protože zbývá už jen pár dní do konce toho letošního, opět přichází na řadu další shrnutí.
Rok 2014 byl skutečně plný velkých změn, jak jsem předpovídala. Nebylo jich zase tak moc, ale na druhou stranu byly přímo zásadní. A hlavně o těch bude dnešní post. Ostatní jsou jen malé drobnosti, které ke mně ale taky patří.
Tak jdeme na to. V roce 2014 jsem...

  • začala nosit výrazné náhrdelníky
  • zasnoubila se
  • vydržela celý jeden měsíc bez kapky alkoholu
  • byla často v centru města a kochala se hezkými místy
  • začala doma mnohem víc a pravidelněji cvičit
  • vyzkoušela výrobu domácího deodorantu a už u něj zůstala
  • objevila několik skvělých kaváren a barů
  • naplánovala, zařídila a přežila svou vlastní svatbu
  • nechala se tetovat
  • užila si skvělých pár dnů u moře (a několik týdnů v ČR) se svou rodinou z Austrálie, která mi hrozně chyběla
  • trávila hodně času se svými prarodiči (jsem moc ráda, že mám tento bod na seznamu stejně jako loni) 
  • trávila hodně času se svojí nejlepší kamarádkou (a taky ji požádala, aby mi šla za svědka)
  • zasloužila si v práci povýšení, novou smlouvu, nové výzvy, skvělý kolektiv a taky práci, která je zároveň koníčkem
  • začala nosit kontaktní čočky
  • v rámci svatební cesty se znovu vrátila na nejkrásnější místo v Řecku, jaké jsem kdy viděla
  • přestala se tolik stydět nosit výrazné rtěnky

Vypadá to, že rok 2014 bude navždycky jedním z nejvýraznějších roků v mém životě. Jsem ráda, že se povedl.

A co váš rok, jaký byl? :)

6 komentářů:

  1. No vypadá to na významný rok! Já jsem se taky zasnoubila a právě jsem ve fázi zařizování a jestli to přežiju, nebo se vdáv vážně nezaručuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc gratuluju :) Ty přípravy ti závidím, klidně bych si to prožila znovu. Ale dneska už bych spoustu věcí udělala jinak. Tak hodně štěstí a užij si svůj den hlavně v klidu :) Kdy máte termín?

      Vymazat
    2. 31.ledna - to jak pozdě odpovídám je jen důkazem toho že nic nestíhám :D hold když jsem si vymyslela, že na svatbu nám stačí ani ne dva měsíce :D ale už to má pevné obrysy a snad se to vydaří :-)

      Vymazat
    3. Však to stačí :) Ani já jsem to neřešila delší dobu. A kde máte svatbu?

      Vymazat
    4. Tak svatba byla v Bílém kostele v kostele a mecheche v Charastavě a moc se to povedlo! až to všechno vstřebám chci napsat pár článků, snad se někomu jako inspirace budou hodit. Mně se ty tvoje o oznámení a o těch dekoracích (papírová kolečka pod dorty na provázku...) taky moc líily ;)

      Vymazat
    5. Tak to je super, že se vše vydařilo :) Až o tom napíšeš, určitě dej vědět.

      Vymazat