čtvrtek 24. července 2014

Summer outfit inspiration

Léto je pro mě, co se týká oblékání, nejpohodlnější. Není sice možnost moc vrstvit a víc věci kombinovat, ale nošení pouhých šortek a topů je pro mě strašně jednoduché, pohodlné a praktické. A nejlepší na tom je, že se při příchodu domů převleču do domácího raz dva. A teď už rovnou k věci. Co letošní léto ráda nosím? 

Rozhodně to jsou pantofle a sandálky, protože těch si přes rok vůbec neužiju a kolikrát ani v létě nebývá tak teplo, aby se daly nosit úplně otevřené boty. Loni i letos je to naštěstí všechno jak má být.
belowfifteen.com, madewell.com, casnaboty.cz, forevernew.com, laurenconrad.com, rstyle.me

Nejoblíbenější a zároveň nejpohodlnější kousek oblečení jsou rozhodně krajkové nebo květované šortky. Moje oblíbené bodycon sukně se na holé nohy moc nosit nedají, protože se hrozně vyhrnují a prakticky se v nich nedá chodit. Občas v létě nosím volné sukně do pasu, ale šortky převažují.

indulgy.com, farfetch.com, stylingnimo.com, etsy.com, pieces.com, pinterest.com

Dřív jsem mívala hrozně ráda křiklavé nehty a v létě obzvlášť. Poslední dobou se ale v takových barvách vůbec necítím, takže volím raději světlé laky na nehty. Nejraději mám bílou, meruňkovou, fialkovou, světle oříškovou. Všechno jsou to vlastně takové jogurtové barvy :)

pinterest.com

Na létě mě baví i to, že se celkově míň líčím. Například linky jsem měla naposledy na své svatbě a předtím hodně dlouho ne. Přes den volím nahé líčení, které konkrétně u mě spočívá v tom, že nanesu CC krém, korektor, pudr, na oči rozjasňovač a na rty jen lehce barevný balzám. 

toofaced.com, loveluxeblog.com, harpersbazaar.com, pinterest.com, topshop.com

Není to tak dávno, co jsem psala o mé lásce k mohutným náhrdelníkům. Ta sice stále trvá a nosím je často, ale v horkých letních dnech dávám přednost nenápadným tenkým řetízkům, které různě kombinuji podle nálady.

lordandtaylor.com, plumprettysugar.tumblr.com, vivaluxury.blogspot.com, revolveclothing.com, etsy.com, shop.uncovet.com, etsy.com

A teď už k samotným outfitům. Ať je jakékoli roční období, vždycky u mě vede elegance, ženskost a jednoduchost...

kenzas.se, nastygal.com, punky-b.com, pinterest.com, vivaluxury.blogspot.com, wheretoget.it

...a takto podobně to vypadá u mě.

Jaký je váš nejčastější letní outfit?

1 komentář:

  1. I love a chic flat sandal for summer, those laser-cut ones are super cool!

    Wow, like a dream! The images are incredible but what I'm really loving are your shots of the locals! Everyone looks so beautiful and raw, you captured the vibe perfectly! Now I need to book my next vacay there STAT!

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    Haute Khuuture Blog

    OdpovědětVymazat