pondělí 19. května 2014

Happily ever after: flowers

Květinová výzdoba je jedna z věcí, na kterou se na svatbě nejvíc těším a moc si přeju, aby byly květiny přesně takové, jaké si představuju. Už toho ale moc neovlivním, protože jsou objednané, tak mi nezbývá nic jiného, než čekat a těšit se, jak nakonec budou vypadat.
* * *
Dneska vám ukážu, jaké fotky květin jsem použila, když jsem je objednávala. Názvy vám ale neřeknu, protože znám ve skutečnosti jen pár mých oblíbených, jinak jde tato oblast mimo mě. Moc mě ale potěšilo, že moje nejoblíbenější pivoňky zrovna v období mé svatby budou, takže budu mít všechny kytice právě s pivoňkami.





zdroj všech obrázků: www.pinterest.com

Jaké jsou vaše nejoblíbenější květiny?

2 komentáře:

  1. Pivoňky jsou úžasné, mám taky takovou představu mít jich spoustu na své (budoucí) svatbě! :)

    Dlouho jsem na tvém blogu nebyla, ale jak to tu tak procházím, vaše svatba bude určitě přenádherná!! :)

    OdpovědětVymazat