neděle 27. dubna 2014

Spring outfit inspiration

Jaro je pro mě asi to nejkrásnější období v roce a hrozně mě na něm baví, že můžu konečně odložit zbytečné kusy oblečení, můžu si pomalinku užívat holé nohy a oblékání a vyslíkání nezabírá tolik času. A co mě letos na jaře v módě nejvíc baví?

Především to jsou džínové bundy, kterým jsem letos přišla na chuť. Nikdy by mě nenapadlo, že je zase začnu nosit, ale popravdě nechápu, jak jsem bez nich mohla doteď žít. Přesně tohle mi v šatníku chybělo. Nosím je k bodycon sukním a outfit vždy doplním výrazným náhrdelníkem. 


Křiklavé rtěnky k jaru tak nějak patří. Je pravda, že je nenosím všude, protože se trochu stydím, ale třeba na výletě ve Vídni jsem neměla žádný problém a naopak jsem se cítila moc dobře.


Na nákupy, do restaurace nebo na pochůzky ve městě jsou pro mě ideální menší crossbody kabelky. Jsou praktické, protože mám volné ruce a vejde se mi do nich jen to nejdůležitější, takže se zbytečně netahám s velkou taškou. Moc se mi líbí světlé jarní barvy a jednoduché střihy. Pokud mají popruh částečně z řetízku, jsou pro mě naprosto ideální. 


Balerínky do špičky jsem si letos zamilovala. Klasické kulaté s mašličkou už se mi okoukaly. Tyhle mi přijdou mnohem elegantnější a klasičtější. 

zdroj: www.pinterest.com
Máte také nějaké oblíbené kousky oblečení, na které letošní jaro nedáte dopustit?

4 komentáře:

  1. pěkný článek :))
    džínové bundičky miluju, ale sehnat tu pravou mi přijde jako nadlidský výkon :/
    výrazné rtěnky jsou můj šálek čaje, nosím je celoročně, ale je pravda, že se na ni taky musím cítit :))
    balerínky do špičky jsou něco úžasného - zatím mám jen jedny, ale doufám, že brzy sbírku rozšířím :))
    no a psaníčka.. z těch fotek, co jsi dala jako příklad - chci úplně všechny! :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsme se opět hezky shodly :)
      A děkuji za komentář, těší mě, že čteš můj blog. Vím, že jich sleduješ hodně, tak je pro mě čest, že mezi ně patřím :)

      Vymazat