pátek 7. března 2014

Spring wishlist

Když jsem přemýšlela, co nového by se mi hodilo na jaro, napadlo mě jen pár věcí. A to je dobře, protože teď nechci utrácet. Navíc nakupuju průběžně, když se mi něco zrovna líbí nebo něco strašně nutně "potřebuju". Na jaře vždycky nejvíc toužím po nové kabelce, rtěnce nebo lehké šále. Kabelku i rtěnku jsem si koupila nedávno a překrásný velký květovaný šál jsem dostala od kamarádky k narozeninám. Takže na mém jarním wishlistu se najde jen pár věcí. 

košile, lak: www.pinterest.com, boty: www.casnaboty.cz, náhrdelník: www.aliexpress.com 

  • Balerínky. Nutně potřebuju černé, jednoduché, do špičky. Černé věci mě nudí a jednu dobu jsem měla tendenci odstraňovat ze skříně všechno černé. Brzo jsem ale zjistila, že to moc nejde a minimálně ty baleríny se mi do šatníku opravdu hodí. No a pak ještě jedny světlé, elegantní.
  • Bílá košile. Další univerzální kousek, který ale bohužel nemám. Jednu hodně starou jsem nedávno na nátlak přítele vyhodila. Není divu, měla jsem ji od stužkováku na střední. 
  • Barevný náhrdelník. Nečekaně.
  • Bílý lak na nehty. Bílé nehty se mi strašně líbí, ale doteď jsem měla jen světlý mléčný lak, který není tak výrazný, a nebo bílý s perletí, který se mi zase zdá staromódní. Tentokrát si ale koupím klasický bílý lak, který má plnou barvu a křičí do dálky.

A to je z mého skromného seznamu vše. Užijte si víkend! 

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Oboje mi zítra přijdou :-D

      Vymazat
    2. Přijď se mi pak ukázat :))

      M.

      Vymazat
  2. No tak ted koukám na tu stránku s těma botama a neměla jsem to dělat :D

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou úžasný, krásně mi padnou :) Asi už budu nakupovat jenom tam :-D

      Vymazat