neděle 23. března 2014

March detox: 3rd week

Týden končí a to je správný čas shrnout, jak pokračuje můj březnový detox. Popravdě řečeno se mi to ve třetím týdnu trochu vymklo z ruky, takže to nakonec celé nabírá úplně jiný spád, než bylo původně zamýšleno. Z ničeho nic jsem totiž zjistila, že jsem zhubla. Nevážím se pravidelně, protože nemám důvod a jsem se sebou spokojená. Poslední dny jsem si ale všimla, že jsou mi velké všechny džíny a ty, které jsem stěží dopnula teď musím nosit s páskem. Když jsem viděla v zrcadle moje stehna, bylo mi do breku. Všiml si i přítel a bohužel asi není jediný. Nakonec jsem se překonala a stoupla na váhu, která ukázala šokující číslo. Nevím přesně kolik jsem měla předtím, ale odhaduji, že jsem zhubla cca 4 kg. A to je na mé drobné postavě vidět opravdu hodně. 
Tři týdny, kdy jsem nesladila, nejedla sladkosti, nepila alkohol a odlehčila jídelníček, se tedy na mě takto nemile podepsaly a já bohužel po několika letech musím řešit přibírání a opět se zaobírat svojí postavou, i když se mi už dávno podařilo být spokojená, vyrovnaná a tyhle blbosti neřešit. Díky tomu jsem si ani neuvědomila, jak snadno hubnu a nenapadlo mě, jaký by mohl mít takový detox důsledek.

zdroj obrázků: www.pinterest.com

Můj březnový detox dokončím pouze tak, jak jsem to plánovala úplně na začátku - bez alkoholu. Nyní nastává režim zdravého přibírání, které bude spočívat v hlídání dostatečného množství potravin, pravidelném přísunu živin, správném cvičení, ale také v doplňcích potravy. Ze zkušeností vím, že to bude dlouhá cesta, ale věřím si. Shrnutí na toto téma je tedy dnes poslední, protože přibírání asi není pro nikoho žhavé téma. A o tom můj blog hlavně vůbec není.

Vám přeji úspěšný start do nového týdne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat