úterý 18. března 2014

March detox: 2nd week

Druhý týden březnového detoxu je zamnou a já pořád pokračuju. Ve druhém týdnu jsem ale bohužel nebyla tak aktivní, protože byl trochu hektický. 

  • Zamilovala jsem si bulgur a zkouším s ním různé recepty. Na první fotce je s grilovanou zeleninou a bakánem. Na předposlední fotce je s pórkem, černými olivami, sušenými rajčaty a opět s balkánem. 
  • Svačím pohankovou nebo rýžovou kaši s oříšky, sušeným a čerstvým ovocem a  medem. Přítel se ke mně přidal.
  • Vyzkoušela jsem Alnatura zeleninovou šťávu s červenou řepou, celerem a mrkví. Je dobrá. Produkty od Alnatury mám obecně strašně ráda.
  • Koupila jsem si sýr Gran padano a udělala si vynikající salát.
  • Jedla jsem hodně avokádo a pivo vyměnila na Sládkovu limonádu

Shrnutí: Žravá už tolik nejsem, cukr mi nechybí a po čokoládě už tolik netoužím. Je vidět, že na všechno se dá zvyknout. Bez alkoholu jsem pořád nevrlá, ale opravdu se bez něho dá žít. To je pro mě zatím to nejpodstatnější zjištění. Hlavní je být psychicky v pohodě a to teď jsem. Pokud mi tenhle stav vydrží až do konce detoxu, pít určitě nebudu.

Plán na další týden: Minule jsem psala, že chci vyzkoušet nová jídla (koupila jsem bulgur), pít zeleninovou šťávu (koupila jsem Alnaturu) a dál cvičit jógu. Tu jsem bohužel vynechala, ale tento týden mám v plánu si ji zacvičit rovnou 2x. 

Vám přeji krásný start do nového týdne.

2 komentáře:

  1. Leničko, napiš sem nějaké ty recepty na dobroty s bulgurem. Vypadá to dobře, ráda bych to také zkusila. :) Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, bulgur uvaříš v trochu osolené vodě jako rýži a pak do něj zamícháš co ti přijde vhodný :)
      1. recept: Papriky, rajčata (můžeš dát i cuketu nebo lilek), cibule. Všechno na větší kousky a dát péct do trouby s olivovým olejem. Zamícháš do bulguru a rozdrobíš balkán ještě do horkýho, aby se trochu rozpustil. Opepříš, přidáš třeba oregano.
      2. recept: Sušený rajčata nakrájet na nudličky, černý olivy nasekat na jemno, pórek na kolečka. A k tomu zase balkán a koření.

      Vymazat