pondělí 10. března 2014

March detox: 1st week

Můj březnový detox je v plném proudu. Už mám za sebou víc než týden a zatím jsem nepolevila. A jak tedy můj první týden vypadal?


  • Černý čaj k snídani jsem vyměnila za zelený. Nejedla jsem marmelády ani žádné sladkosti. Jediné sladké v jídelníčku byl med a ovoce.
  • Nejčastěji jsem pila vodu s mátou a šťávou z mandarinek.
  • Jedla jsem alespoň 4x denně (nehladověla jsem) a měla jsem hodně zeleniny - čerstvé i pečené.
  • Byla jsem 2x na dlouhé procházce a taky v posilovně - jako každý týden.
  • Pila jsem spoustu bylinkových čajů. Nejraději mám nať borůvky, mateřídoušku, lípu nebo detoxikační čaj s vilcacorou. Tyhle čaje jsou spolu se zelenými moje oblíbené po celý rok, takže v tomto žádná změna nebyla.
  • Po strašně dlouhé době jsem měla quinou. Uvařila jsem ji jako rýži, přidala do ní pečenou zeleninu (rajčata, papriky, lilek, cibuli) a kousky balkánu. Vynikající!
  • V pátek večer jsme šli posedět do restaurace jako obvykle, ale pila jsem nealkoholické pivo.
  • K sobotnímu obědu jsem uvařila rybí karbanátky se zeleninovou kaší a fazolkami. Tohle jídlo si ale zaslouží samostatný článek, takže recept někdy příště.
  • Cvičila jsem jógu.

Shrnutí: Celý týden mám šílený hlad, pořád jím a sotva dojím, mám hlad zase. Jediné, co mě trochu zasytilo byla quinoa. Nejvíc mě překvapilo, že mám strašné chutě na sladké, hlavně na čokoládu. Nikdy bych to do sebe neřekla, ale je to k nevydržení. Kafe mi moc nechybí, spíš mi chybí náš odpolední kávový rituál, ale to se dá vydržet. Alkohol mi zatím taky nechybí, ale jsou situace, kdy jsem bez něho hodně nevrlá a napjatá. 

Plány na další týden: Koupím si zeleninovou šťávu, budu dál cvičit jógu a vyzkouším nová jídla. 

Držte mi palce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat