sobota 22. března 2014

Happily ever after: sweets

I když moc nemám ráda všemožné tradice, které se na českých svatbách odehrávají, dort prostě chybět nesmí. A k dortu taky pár makronek, cupcakes, svatebních koláčků a úžasných povidlových minišátečků od mé milované babičky. A hlavně všechno jednoduché, bílé a světlé. Dnešní post bude o svatebních sladkostech.



Nejdůležitější je pro mě dort. Je to takový symbol svatby a i když ho asi všichni jíst nebudou, myslím si, že na svatbě být musí. Představuju si menší, dvoupatrový, celý bílý, uvnitř čokoládový a ozdobený květinami. Líbí se mi, když nemá hladký povrch, vypadá to tak ledabyle :) Ale váhám, jestli ho ozdobit živými květinami nebo jedlými. Ty by ale musely být hodně povedené.


 * * * 



Už dlouho si moc přeju mít na svatbě cupcakes a makronky. Tyhle dobroty se mi strašně líbí a na fotkách vypadají krásně. Stejně jako dort, i cupcakes by měly být jednoduché a nepřezdobené. Stačí barevný frosting nahoře, který by měl být ve světlých tónech růžové a zelené. 


* * * 



Tradiční francouzské makronky jsem nikdy nejedla a svatba je ideální příležitost je vyzkoušet. Na obrázky makronek bych se mohla dívat pořád, jsou podle mě nádherné. Příchutě mohou být jakékoli, ale chtěla bych, aby byly v podobných tónech jako cupcakes.

zdroj: www.pinterest.com

Mám velkou radost, že jsem našla cukrářku, která mi všechny tři požadavky na sladké svatební menu zrealizuje a tyto fotky budou sloužit jako předloha pro její tvorbu. Snad se dílo podaří a budu spokojená nejenom já, ale i hosté, kteří mají sladké rádi. O reálné fotky se s vámi určitě podělím. 

Co máte dnes v plánu? Já zrovna vyrážím vybírat s družičkami jejich šaty. Snad mi holky budou ladit k makronkám :) Krásnou sobotu!

2 komentáře: