čtvrtek 6. března 2014

Fell in love with choker necklaces

Prostě je miluju. Mohla bych se na ně dívat celé hodiny a kupovat jeden za druhým. Krátké náhrdelníky s výraznými kameny jsou ten nejlepší doplněk k jednoduchým outfitům, jaký si vůbec dovedu představit.


Já mám doma zatím malinkou sbírku, ale tolik jsem si jejich nošení oblíbila, že si neustále vybírám nové. Jeden už mám na cestě a strašně se na něho těším, snad mi dorazí brzo. 

No a tyhle všechny jsem našla na Aliexpress.com a přemýšlím, který si objednám jako první. 


První tři jsou jasní favorité. Růžovo zelený je takový dívčí, nežný. Druhý je nenápadný, elegantní, no a žlutý zase pozitivní a křiklavý, ideální na opálenou kůži.



Podle mě jsou nádherné všechny. Trochu se bojím, kolika z nich nakonec neodolám :) Ale bude jaro, léto - ideální doba přesně na něco takového.
Co vy? Nosíte takové náhrdelníky/líbí se vám?

2 komentáře:

  1. bože, ty jsou úžasné! zamilovala jsem se snad úplně do všech :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky nevím, který objednat jako první :)

      Vymazat