úterý 4. března 2014

DIY: Paper boxes

Dnešním dnem se začne na blogu pravidelně objevovat další kategorie s názvem DYI (do it yourself) aneb udělej si sám :)
Čas od času si sama vyrobím nějakou vychytávku, šperk nebo cokoli dalšího, takže proč se o to nepodělit. Dnes to budou papírové krabice.


Co budete potřebovat:
jakékoli krabice, které se vám hodí
balicí papír požadovaného vzoru
nůžky
sešívačka


Postup je naprosto jednoduchý. Nastříháme si balicí papír podle velikostí krabic. Ty pak papírem obalíme a připevníme sešívačkou na několika místech.



Staré krabice od bot jsem takhle začala vylepšovat už když jsem byla malá. Když jsem si zařizovala byt, zkusila jsem to znovu a výsledek nebyl špatný. Takže jsem u toho zůstala a po určité době, když mám chuť na změnu, koupím nový papír a krabice přebalím nebo rovnou použiji nějaké nové. Je to levný způsob, jak oživit interiér přesně podle vašeho vkusu. 



Pokud se do toho taky pustíte, podělte se se mnou o fotky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat