sobota 22. února 2014

Yoga

Můj březnový detox se blíží a já se pomalu smiřuji s představou odlišnějšího životního stylu. Nejdůležitější je mít každý den na paměti, čeho se mám vyvarovat a na co se soustředit. V článku March Detox jsem psala i o józe, ke které se chci alespoň v březnu vrátit. 

zdroj: www.pinterest.com

Jóga není jen o těle. Je především o naší duši a mysli, která má být v harmonii. Dalo by se říct, že cílem jógy je šťastný člověk. Uklidnění a harmonie jsou přesně to, co momentálně potřebuju. Přestože mě jóga nikdy nebavila, dám jí ještě jednu šanci a budu myslet na to, že necvičím kvůli tělu, ale kvůli hlavě. Docela se na to těším. 

zdroj: www.pinterest.com

V rámci příprav jsem hledala videa, která by mě zaujala a hlavně bavila. Našla jsem stránky Yoga With Adriene a pustila si pár videí. Adriene je skvělá, moc mě baví a těším se, až s ní budu cvičit. 
Rozhodně začnu něčím jednodušším pro začátečníky - Yoga For Complete Beginners, líbí se mi i cvičení zaměřené na bolesti zad - Yoga For Upper Back Pain a samozřejmě nesmí chybět Detox Yoga Practise

zdroj: www.pinterest.com

Doufám, že březnovým detoxem projdu úspěšně a nebudu v tom sama. Kamarádka mi nedávno říkala, že o tom taky přemýšlí. Budu doufat, že je vás víc a že to všichni zvládneme a dokážeme si, že na to máme :)

Krásný víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat