středa 26. února 2014

Happily ever after: decorations

Jeden post o svatbě už tu je. Psala jsem ho loni v říjnu a ukazovala jsem vám, jak si představuju, že by měla ta moje vypadat. A dnes jsem se rozhodla, že těchto svatebních článků bude víc a každý bude na jiné téma. V tom dnešním vám ukážu, jak si představuju některé svatební dekorace. Jedná se především o nádobí a další drobnosti, které bych chtěla mít rozmístěné na stolech.

zdroj: www.ikea.cz

  • Velký podnos na dort je nutnost. Tento bych použila bez poklopu. 
  • Kulaté tácy různých velikostí na občerstvení.
  • Barevné květináče na příbory, slámky...
  • Lucerna na svíčku k zavěšení někam do prostoru.
  • Zajímavá svíčka doprostřed stolu.
  • Malá sklenice na čajovou svíčku.
  • Praktické skleničky s krátkou stopkou na víno.

zdroj: www.ikea.cz
  • Zajímavý krajkový květináč na stůl.
  • Skleničky na přípitek.
  • Krásné ubrousky s motivem růží.
  • Velká váza na květiny.
  • Třípatrový podnos na cupcakes a makronky. 
  • Malá průhledná miska na mlsání.
  • Děrované svícny různých velikostí.
  • Konev na květiny.

Jediné, nad čím neustále přemýšlím jsou květiny. Čerstvé řezané květiny jsou krásné a vždycky jsem je na svatbě chtěla, ale nevydrží a asi je zbytečné kupovat takové množství živých květin. Místo toho mě zaujaly tyhle umělé z Ikea. Zatím jsem je neviděla na živo, ale pokud nebudou vypadat uměle hned na první pohled a budou dobře vyrobené, asi bych je brala. Co si o tom myslíte vy?

5 komentářů:

  1. Jsou velmi krásné ty květiny na poslední fotce v pravé, jemné oranžové a nějak mi to k tobě sedí, žlutou ani růžovou bych nevolila. Nebo ty smetanové, to jsou tak barvy, co mi sedí k tvé osobnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ta barva taky líbí nejvíc :)

      Vymazat
    2. Super, te mam prectenou (placa se po ramenu :D)

      Vymazat