sobota 11. ledna 2014

Winter outfit inspiration

Stejně jako v létě a na podzim mám pro vás i dnes post týkající se zimního oblékání :)

* * *
1. Sukně
Že hodně nosím sukně, to se o mě ví. Ale zima je zrovna období, kdy je nosím nejvíc. V létě jsou totiž mnohem pohodlnější šortky a na podzim volím častěji džíny. A když je zima takhle mírná jako zrovna letos (zatím), tak jsou pro mě sukně naprosto ideální. Letos jsem si pořídila pár nových a nosím je denně.



2. Punčocháče
Pořádné teplé punčocháče nebo legíny samozřejmě v zimě nesmí chybět. Vždycky jsem nosila spíš jednoduché hladké legíny, ale letos mě hodně baví různé svetrové nebo krajkové vzory. K jednoduché sukni vypadají moc dobře.



3. Nehty
Bez nalakovaných nehtů mě uvidíte málokdy a oblíbené odstíny se s každým ročním obdobím mění. V létě miluju hlavně růžové, korálové a hodně křiklavé. Na podzim jsem nosila spíš světlé a cihlové. No a v zimě jsou to zase co nejtmavší. Letos jsem si hodně oblíbila tmavě vínové nebo skoro černé laky a taky musím mít vždycky ozdobený prsteníček :)



4. Náhrdelníky
A poslední věc, které jsem naprosto propadla, jsou výrazné náhrdelníky. Koupila jsem si několik nových a další mám na cestě. Strašně se mi tyhle kýče začaly líbit a kdybych mohla, kupuju pořád další a další. Ten předposlední je samozřejmě nejkrásnější, ten totiž mám :)


* * *

Ideální zimní outfity si představuju asi takhle.


zdroj všech obrázků: www.pinterest.com


A nakonec jeden můj výtvor podobající se mému typickému zimnímu stylu.



Krásný víkend všem!

13 komentářů:

  1. krásný článek :)) a vlastně mám skoro všechno úplně stejně.. jak nehty, náhrdelník, tak zimní lásku k sukním.. můžu se zeptat, odkud ten poslední náhrdelník máš? je úžasný ♥

    OdpovědětVymazat
  2. krásný článek :)) a vlastně mám skoro všechno úplně stejně.. jak nehty, náhrdelník, tak zimní lásku k sukním.. můžu se zeptat, odkud ten poslední náhrdelník máš? je úžasný ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky! :) Já mám ten předposlední a je z eBay, najdeš jich tam strašně moc :) Jestli chceš, pošlu ti konkrétního prodejce :)

      Vymazat
  3. Krásný, líbí se mi snad všechno:D
    www.enarastyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. krásný věci, hlavně ty náhrdelníky!!

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek :) Máš to tu celkově pěkné :)

    http://miss--xy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. máš moc krásný styl, Leni :). A potěšilo mě, že několik těch outfitů, co jsi sem dala, mám na pinterestu jako inspiraci uložené taky :)

    OdpovědětVymazat
  7. naozaj super veci si nakombinovala!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Teda tak v tomhle si úplně vystihla mě! Sukně, vzorované punčocháče i celé zimní outfity! :)

    OdpovědětVymazat