pátek 20. prosince 2013

Year 2013

Konec roku se nezvratně blíží. Když jsem přemýšlela, co jsem tento rok vlastně zažila, napadlo mě, že o tom napíšu. Použila jsem k tomu fotky z mého Instagramu, protože tam je prostě všechno :) Takže co jsem v roce 2013 dělala?


  • vyfotila jsem svou historicky první fotku na Instagram
  • radovala se ze sněhu
  • napsala a obhájila diplomku, i když za nic nestála
  • hodně času trávila s prarodiči
  • vařila nová jídla
  • vyzkoušela agility
  • stala se milovníkem kávy
  • užila si dvě dovolené u moře
  • cvičila
  • radovala se z našeho pejska
  • poprvé v životě v ruce držela nabitou a odjištěnou zbraň
  • navštívila sklep našich známých a brečela stěstím při pohledu na naše svatební vína
  • probouzela se u rodičů do krásného venkovského rána
  • dělala velké snídaně
  • propadla nakupování na eBay
  • ... a ani po roce se nepřestala radovat z našeho bytu (za to jsem moc vděčná)

A to nejdůležitější si zaslouží samostatnou fotku, která snad komentář ani nepotřebuje :)


Jaký rok jste měly vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat