středa 23. října 2013

Happily ever after

Taky někdy přemýšlíte nad svým svatebním dnem? Představujete si, jak bude vypadat výzdoba, co budete mít na sobě, co se bude jíst, jaké budou prstýnky... no prostě všechny tyhle holčičí malichernosti? :) Já se na ten den moc těším a přiznávám, že si často prohlížím a ukládám fotky, které mě zaujaly, abych z nich mohla čerpat inspiraci, až přijde realizace. Hádáte správně - dneska mám pro vás prohlížecí příspěvek na téma svatba.

* * * 











* * *

Krásnou středu všem :)

4 komentáře:

  1. to je náádhera <3 :)) líbí se mi hlavně prostřední šaty z druhého obrázku :))

    OdpovědětVymazat
  2. Shrew:
    já jsem si tu iluzi asi zkazila, nejde mi už nějak na happily ever after věřit, těšit se z toho. docela ráda bych to chtěla zpátky, to jak je hezký věřit, že je to krásný, že čeká štěstí a láska. Ale líbí se mi dort E. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych neházela flintu do žita, může se to velice rychle změnit a najednou budeš věřit na všecko možný :)
      Ale co, když něco jednou skončí, tak začne něco jinýho a taky to bude happily ever after :) I tak se to dá brát.

      Vymazat
  3. Shrew: máš pravdu:)

    OdpovědětVymazat